PROFESORII PRAHOVENI

blogisjph@yahoo.com

A APARUT BLOGUL ISJ PRAHOVA ?

Posted by webmaster on September 12, 2009

Stimate cadre didactice,

        Din cauza faptului ca situl oficial al Inspectoratului Scolar Prahova este actualizat destul de rar , am gasit de cuviinta sa ii ajut putin in activitatea pe care o desfasoara si sa va tin la curent cu ultimele noutati. In speranta ca va voi fi de folos va transmit multa sanatate si multe realizari in noul an scolar.

2 Responses to “A APARUT BLOGUL ISJ PRAHOVA ?”

  1. sorin said

    neoficial , dar totusi al cui e acest blog? e normal sa apara pe blog persoana care raspunde de ce se scrie aici..eu nu am gasit…

    • webmaster said

      Buna ziua, domnule inspector. In primul rand cred ca ati observat ca acest blog este unul de informare , nu imi expun propriile opinii despre evenimente , le transmit si atat. Astazi am aflat despre situl filialei SSM Prahova administrat de dumneavoastra ( http://www.ssmprahova.ro ) . Va doresc mult succes!

Leave a Reply

 
